Kisah seorang abang dgn adiknya Muaz..

By: Raushan Naim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  9  10  11  12  13  14  15  16  [17]  18  19  20  21  22  23  >  >>]    [Archive]
Friday, 31-Mar-2006 13:51 Email | Share | | Bookmark
Hepi bushday AYAH!

> Terharu lak ayah.
> Mmm..lazat berkrim..
> Syok makan takde org kacau ni.
View all 6 photos...

> 18 hb Mac ari tu birthday ayah..
> Sbb ayah yg amik gambar, Raushan dgn bonda la jadi wakil tukang tiup lilin...hihi..
> Lagi pon sebetulnya Raushan yg nak sangat kek nih! Dah seminggu asik sebut benda tu je!
> Ayah kata ni ulangtahun ke 21 umur dia...Tah le...mcm tipuuu je!


Saturday, 25-Mar-2006 16:34 Email | Share | | Bookmark
Raushan Formula 1

> Concentration must be 100%.
> Eh..Mana datangnya helikopter ni?
> Leceh btul litar ni banyak pasu.
View all 11 photos...



* Jgn betulkan monitor anda. Litar memang agak semak...


Friday, 24-Mar-2006 09:59 Email | Share | | Bookmark
Raushan belajar solat.

> Ayah! Cepat laa...
> Attakhiyatul....
> Assalamualaikum..eh! Blom lagi aa..

Tok Abah : Raushan, tengah solat takleh cakap cakap tau..
...
> Kokot = Cockroach
> Gambar ni ayah amik masa Raushan join Tok abah solat jamak ari tu..
> Sebelah tu ayah lukis bonda Raushan jadi kartun..hihii


Thursday, 23-Mar-2006 16:18 Email | Share | | Bookmark
Panas! Panas!

 
 
Musim panas skang ni memang nikmat kalu dapat mandi...
Taman depan Majlis Bandaran Melaka tu slalu jadi port budak mandi manda siang malam..
Tatau la memang dibenarkan ke...Tapi ayah Raushan takkan bagi Raushan mandi kat situ.
Ayah kata dulu ada kes budak mati kena kejutan letrik dlm kolam.
Takpe laa..Raushan mandi dlm besen biru tu pon besh jugak.



> Alamak...Abang dah ta bleh tahhannn!! AAAhhhhh....legaaa rasa nyaa dapat kencin...


Thursday, 16-Mar-2006 10:41 Email | Share | | Bookmark
Nenas Bonsai...

> Balik pepaku
> Pasu cerek
> Baby pineapple?

> Ada atuk sedara bagi pokok bunga ni kat ayah dulu tapi tatau plak namanya.
> Bila dah naik bunga...Waaa kiut gak Raushan tengok. Macam baby pineapple.
> Ayah tanam dalam cerek yg nenek buang. Takde duit nak beli pasu kot?


[<<  <  9  10  11  12  13  14  15  16  [17]  18  19  20  21  22  23  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net