Kisah seorang abang dgn adiknya Muaz..

By: Raushan Naim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Thursday, 15-May-2008 08:17 Email | Share | | Bookmark
Gambar kelas bonda.

Ni gambar bonda masa jadi guru kelas kat sekolah lama Sek.Men. Tun Perak, Jasin Melaka tahun 2007.

Apaa laa dorang posing macam tu....hihi

Skang dah pindah skolah St. Francis pulak..Dekat dgn tugu Afamosa tuu...


Wednesday, 14-May-2008 07:07 Email | Share | | Bookmark
Wajah-wajah raushan...

wajah-wajah Raushan
.

...........





Tuesday, 13-May-2008 02:18 Email | Share | | Bookmark
Raushan Naim dah sekolah!!

Waaaa chaaaa!!
Tahun 2008, Raushan Naim dah umur 4 tahun...Ayah masukkan Naim ke skolah tadika Little Caliphs.
.
Sebabnya kalu masa duduk kat rumah pengasuh, ayah kata Naim asik tengok tv dari pagi sampai petang.
Suma penaja drama malim kundang Naim hapal...suma peserta AF Naim tau..Diana Danielle pon Naim kenal dulu dari ayah.
Tu yg ayah rasa tak boleh jadi nih...ini dah melampaui batas. Ayah kata kena bertindak segera...
Kebetulan ayah terjumpa skolah ni baru bukak kat taman sebelah. Terus daftarkan naim masa tu jugak..
http://www.littlecaliphs.com


Raushan Muaz bosan sbb main sorang2..Abg Naim sibuk buat homework.

Pastu Muaz main kemuncup geletek tapak tangan...hihii geli siut!


Ni salah satu senaman yg Naim blajar kat skolah...Naim ajar kat adik pulak.

ayahraushan perakamdetikterindah http://ayahraushan.fotopages.com


Monday, 12-May-2008 03:02 Email | Share | | Bookmark
cerita kurakura part 2

sambung lagi sikit...



......

..............



* Raushan musykil gak, mana pigi tah kurakura tu...tiba-tiba hilang macam tu aje.
Takkan dia boleh panjat pagar? Errr....Boleh ke? Tah-tah kurakura tu dari alam lain tak? Eiii seram siut..

ayahraushan perakamdetikterindah http://ayahraushan.fotopages.com


Thursday, 17-Apr-2008 06:46 Email | Share | | Bookmark
Cerita seekor kura-kura

 
Satu pagi minggu tu, lebeh kurang pukul 9am, ayah dah lepaskan kami 2 orang main kat laman rumah.
Apa lagi..kami masuk khemah laa. Boleh breakfast makan karipap dlm tu sambil pekena milo. Pergghh !



Ayam masih terpekik terlolong suruh orang bangun solat subuh..padahal hari dah lama siang
Tiba-tiba, ada mat rempit lak pakai helmet tapi jalan kaki menceroboh masuk ke laman rumah kami.!



Kurakura : " Ni rumah orang ke tandas awam? Aku bagi salam 3 kali tak menyahut pon."


Siap ada khemah tuu. Musti kes laki kena tidur luar malam tadi ni.hihi Biasa la tu hal rumahtangga..


Kurakura : " Ishh..Ada budak rupanya..Bahaya! Nasib aku sempat nyuruk balik bunga ni!"


"Haip!! Ini polis!
Hensapp!!! Jangan bergerak! Anda ditahan kerana menceroboh kawasan larangan! "


Ni ayah punya fotopages > http://ayahraushan.fotopages.com


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net