Kisah seorang abang dgn adiknya Muaz..

By: Raushan Naim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 19-Nov-2007 15:48 Email | Share | | Bookmark
Kalau aku menjadi bunga....

Kali ni Raushan suruh ayah letak gambar bunga-bungaan pulak ahh!
Asik gambar manusia je...Raushan slalu nampak ayah mengendap pokok bunga kat laman umah.
Tapi ayah takde laa gambar bunga yg ada kumbang skali...Rama-rama ke..burung ke..

Yg Raushan nampak, semut ada laa...bikin apaaa! Tak besh arr...












Friday, 16-Nov-2007 13:29 Email | Share | | Bookmark
Penghujung Syawal

Takde orang pon?
Raushan ingat dah hujung2 Syawal ni orang dah tanak makan kuih raya..
Tapi satu petang tu kitorang tengah syok layan Atromen Tiga, skali ada tetamu daa....





Kucin > " Assalamualaikom bang! Selamat Hari raya..Boleh masuk?"
Muaz > " Waalaikomsalam...Camana bang? Nak bagi masuk ke?".
Naim > " Eh..Nanti jap. Ni rasanya bukan orang ni. Jangan bagi masuk!"


Muaz > " Sori la kucin. Ko bukan manusia..Pirgi ko dari sini!"
Kucin > " Tak pe.. Tak pe...Saya mogok lapar kat sini sampai lusa!"


Naim > " Eh kucin..meh sini. Lain kali kalu nak datang beraya, pakai la baju raya. Gi balik dulu!"
Kucin > " Sob..Sob...Saya anak yatim piatu bang! Seluar dalam pon saya tak de.."


Sunday, 28-Oct-2007 14:02 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Rayaaaaa...

Ini Buku duit raya Raushan.



> Posing ni khas utk suma peminat Raushan di seluruh dunia...hi hi




> Muaz kepedasan..keh keh keh


Sunday, 7-Oct-2007 13:54 Email | Share | | Bookmark
Tilam Baru...

Mimpi monster...
Hari tu bonda beli tilam kekabu kat Baazar 24jam Melaka sentral. Letak depan tv.
Biasa la mumula raushan tengok astro ceria..pastu dah lama tv lak tengok Raushan..
Skali mimpi monster lawan Atromen Tiga episod 8 laaa..Dasyat gilerr.
Pertarungan agak sengit tetapi kemenangan sentiasa berpihak kpd Atromen.




*Harap maap..mimpi tersebut tidak kelihatan dalam gambar di atas atas sebab2 teknikal.
Pertarungan itu boleh dilihat di mana-mana episod Atromen di kaca tv anda
.


REPLY :

Shadi3 > Hihi..memang lama ayah tak update.Gambar ada tapi tu laa ayah tu hormon tak stabil kot!

Dr Azzam > Selamat hari raya gak...maap zahir batin. Duit raya hulur la yg kaler purple tu hihi


Friday, 5-Oct-2007 21:39 Email | Share | | Bookmark
Beshday Raushan Muaz

Lapar..Lapar..
Pada 2 Sept.07 hari tu Raushan Muaz genap umurnya 1 tahun...
Walaopon dah setahun, rambut Muaz masih nipisss semenjak cukur umur 7 hari.


Muaz ni lambat laa..Bagi abang Naim aje lah yg potongkan! Dah laparr ni...





[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net