Kisah seorang abang dgn adiknya Muaz..

By: Raushan Naim

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 22-Jan-2009 01:52 Email | Share | Bookmark
Ayahraushan Perakamdetikterindah.

Ayahraushan baru aje kemaskan gambar2 kawin ni..Dia letak kat flickr pulak...
Jadi sapa2 yg baru nak kawen tu kalo takde photographer lagi bleh arr tengok2 hasil keje ayah yg tak seberapa tu.



Kalo ayah dapat job, nanti dapat la jugak Naim merasa nikmat duit tu dgn membeli apa-apa toy hehe..

Oleh itu Bantulah kanak-kanak seperti kami.
Sumbangan anda pasti akan menjadikan hari-hari kami lebeh ceria. hehe

Ayahraushan Perakamdetik terindah
> http://www.flickr.com/ayahraushan
> http://ayahraushan.fotopages.com




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net